Monday, January 17, 2011

COKLAT BERBENTUK NOVEL???

Salam...

Pagi tadi saya keluar dengan emak untuk pelbagai urusan. Dan berpinar sekejap biji mata kerana terpaksa mengeluarkan sejumlah wang untuk memperbaharui cukai jalan dan insurance kereta. Sudahlah gaji minggu depan baru nak dapat..huwaaa.....dan sehingga tiba hari gaji nanti...saya kena berpuasa membeli buku..membeli cd..tapi mungkin saya tak akan puasa makan kot...hahahha.

Balik sahaja ke rumah, saya melihat sekotak bungkusan di atas sofa. Saya sudah tersengih-sengih kerana bungkusan yang saya tunggu sudah tiba. hoyey..hoyey...mahu tahu apa yang sedang saya nantikan...silalah lihat gambar di bawah ini...apamacam? hehehhe...fyi, ini bukannya buku2 saya dalam versi buku yang sebenarnya, tetapi buku saya dalam versi coklat yang dibuat istimewa oleh sahabat saya nowwa yang pernah saya ceritakan di sini.

Cantikkan coklat ni. Memang sayang je nak makan..
hehhehe





Kalau dahulu, saya menghadiahkan coklat untuk editor saya, kali ini saya pula mendapat hadiah yang amat-amat special ini. Saya sudah merasanya dah ternyata memang sedap...(ini bukan ayat puji ya..tapi memang sedap). Saya bukannya seorang pemakan dan penggemar coklat. Jadi..bila saya rasa sedap tu...bagi saya benar-benar sedaplah....Kepada sesiapa yang teringin merasa coklat buatan sendiri...yang dibuat oleh orang kita..yang dijamin halalan toyyibanya ini...silalah mencuba sendiri.
Kepada Nowwa..terima kasih kerana bersusah payah membuat coklat yang saya sendiri rasa sayang nak makan ni...hahahha..nasib baik ko post sekali dengan coklat2 kecil tu..hehehhee...

4 comments:

Dessert Queen said...

Allah...tak cantiknya tulisan suami saya..erkk boleh buag atau edit gambar yg ada full address tu tak?:)

bahaya alam maya ni sayang...

Anum Shukri said...

salam kak dhiya...
eh!eh!..cantiknya...betul ker coklat tu?..bestnya..nak rasa..hehehe

dhiya zafira said...

Nora..

itu tulisan fitri ke..hehehe..okeh..dah buang...sorry tak perasan..hehehe


Anum,

Betul anum. memang coklat...kalau nak rasa boleh la melawat nowwa choc punya blog..hehehe

Eera Shera said...

jeles la ngn akak..nk choc gak.bday nk dkt ni.hahaha

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...