Takde tajuk...

Salam...

NBF sudah selamat berada di tangan editor. Sekarang ini tugas dan tanggungjawab saya sudah selesai. Saya sudah boleh menarik nafas lega. Saya sudah boleh merehatkan kepala otak yang begitu tepu ini. Ketika ini, saya sudah tidak lalu membaca buku..melihat manuskrip sendiri pun saya dah tak kuasa...rasa nak muntah..hahha..
Sekarang ini bergantung kepada editor saya. Kalau banyak manuskrip di tangannya ketika ini, lamanya saya menunggu..biasalah penulis kan ramai..masing2 nak tunggu q buku sendiri diterbitkan. Tetapi harapan saya agar NBF tidak perlulah menunggu lama...Aminnn..heheh
Dah bulan 12 dah ya...cepat betul masa berlalu...sedar2 esok dah 2011...Bulan ni saya bercadang mahu bercuti2 Malaysia...hhhaha..entah jadi entah tidak..ada rezeki adalah..kalau tak ada..saya bercuti2 dengan Lynn sajalah..buat masa ini, itu yang confirmnya..heheheh..lynn..tak sabarnya nak tgk laut..nak dengar bunyi ombak..hehhehe

Comments

akak dah dari hari tu lagi nak g laut..dengan ombak bagai la...hahahaha
dhiya zafira said…
Jan...kali ni insyaALAH jadi le..kan kaka kata dah confirm tu..hahahah...kecualilah ada aral melintang
asnieda hariani said…
heee..saya lagi tak sabar nak tunggu NBF nie kak.dah bace sikit.♥♥♥
dhiya zafira said…
dah baca..hehheeh..thank u....tunggu ek...
Tie Tinie said…
akak nak join tengok laut bleh???
asnieda said…
ur welcome kak dhiya.mmg tgh tunggu nie.hehehe
dhiya zafira said…
Tie..nak join..boleh je..hehheh

As...tq

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara

Pre Order DIBUKA SEKARANG - HAQ II