debaran menyesak dada...( komen pembaca)

komen kedua dr pembaca...
Bukak je emel, aku terkejut dan tersenyum lebar sebab mendapat komen dr pembaca ( tulippurple95@yahoo.com) yang sudah membaca RUD. Ini merupakan komen kedua yang aku terima selepas komen dr novelis lynn dayana. Komen ini dtgnya dr adik tulip dr shah alam...buat adik tulip..terima kasih banyak2 akak ucapkan. Teruslah menyokong akak ya...
Tahniah di atas buah tangan yang CEMERLANG....
kak Dhiya, saya dah baca novel ketiga akak ni. saya nak ucapkan tahniah kat akak sbb menghasilkan karya yang amat mengagumkan ini. untuk pengetahuan akak saya telah pun membaca kedua2 novel karya akak sebelum ni, dan ingin sekali saya katakan yang novel akak menjadi bagus dan semakin bagus dari novel pertama hingga novel yang terbaru ni.
selepas saya baca novel ini, apa yang terlintas di fikiran saya, sebagai penulis akak dapat menggambarkan dengan jelas bagaimana emosi atau sikap Amie apabila kehidupannya musnah akibat musibah yang menimpanya.bagi saya akak amat mendalami watak - watak dalam karya tersebut sehingga saya berasa empati terhadap watak Amie dalam novel ini. selain itu, jalan ceritanya atau plot yang teratur dan menarik melicinkan pembacaan saya.
dan yang paling penting sekali saya berasa amat kagum dengan penggunan bahasa yang amat indah dalam karya akak sehingga menyebabkan sy mengalirkan air mata tanpa segan silu. akhir sekali, say sekali lg nk ucapkan tahniah kpd akak dan sy harap akak akan terus menghasilkan
karya yang terbaik untuk masa akan datang.
p/s - aku menjadi semakin berdebar menunggu komen yang lain2...

Comments

RinnTisan said…
Tahniah dgn kelahiran novel baru. Tajuk kali ni macam ngammmmm giler ngan nama Dhiya Zafira. Pas2 ni buat la semua tajuk buku hang ada 'Dia' hehe. tahniah tahniah.
dhiya zafira said…
Rinn....

Secara kebeltulan ek..heheh..terima kasih atas ucapan...berkenaan tajuk tu insyaallah akan difikirkan..heheh

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara