Thursday, May 28, 2009

Jawab hutang tag Hezzy

10 Facts About me
  1. Mood yang kerap berubah, bergantung pada situasi.
  2. Sahabat yang setia.
  3. Pendengar yang baik ( ini kata2 kawan aku apabila aku sanggup ponteng kelas n lepak kat tandas semata2 hendak mendengar luahan hatinya yang sedang frust bercinta..hehhehe)
  4. Tidak pandai bersosial dengan orang kecuali dengan orang yang aku selesa bersama
  5. Aku suka melancong, tapi sebab asik sengkek je, tak banyak tempat yang aku boleh pergi..hahhaha
  6. Aku suka mencuba aktiviti lasak ( aktiviti yg aku suka saja); aku teringin bungee jumping, snorkeling, diving, river rafting, naik suma jenis roller coaster, etc
  7. Suka tgk citer Korea dan jepun; tapi terhad pada pelakon/jenis cerita yg aku suka sahaja.
  8. Tak suka lipat kain baju; masa duduk dengan kakak aku, pernah satu bilik bertimbun dengan baju sebab aku akan tunggu akak aku fed up dan lipat baju aku.hahahahah.
  9. tak pandai masak; apa yang aku boleh masak itu terhad pada makanan yang aku suka makan sahaja dan bilangannya tak sampai 5 jenis pun..hahhaha..
  10. tak pandai menjahit dan tak minat nak belajar pun..hahha. masa aku duduk asrama masa form 2, member lelaki aku terkoyak baju sekolahnya n dia minta tolong aku jahit. huhuhu..nak kata tak pandai jahit malu lak, jadi aku setuju je.hahha..itulah baju koyak yang paling banyak n paling lama yang aku jahit seumur hidup ini. nasib baik ok. n masa form 3 utk kelas ERT, aku terpaksa menyiapkan sebuah beg untuk projek ERT, dan arwah ayah aku yang bertungkus lumus siapkan untuk aku.hahahah..

Inilah fakta tentang aku. hmmmm..banyak yang tak elok pun..hahahha...aku malas nak tag sapa2..kalau ada sesiapa nak jawab..silakan...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...