update


Baru siap dicetak. panas lagi kertasnya. oleh kerana naskah ini hanya untuk dibaca oleh aku dan sekutu-sekutu aku, ketebalan dia lebih nipis dari biasa, font pun dikecilkan juga.hehehe Saja nak berjimat. ekonomi kan meleset sekarang ni.


Beberapa mukasurat yang telah siap diedit. aku menyenaraikan di dalam sehelai kertas m/s mana yang perlu diubah, akhirnya aku buang kertas itu kerana 99.9999% ada kesalahan pada setiap m/snya...hmmmm


Salam...
Walaupun seksa aku sudah tamat dengan tersiapnya menuskrip ke 3 ini namun aku masih belum bebas dalam erti kata yang sebenar. sepanjang minggu ini tugas aku adalah seperti di atas. heheheh...sebelum mss ini diserahkan kepada editor, aku terlebih dahulu terpaksa membaca, meminda, menambah, membuang segala apa yang patut supaya hasilnya nanti insyaallah akan lebih kemas dan cantik. Argh...tak sabar rasanya...



p/s - Hari ini genap 2 tahun arwah ayah pergi. Masa berlalu terlalu pantas sehingga kita sendiri terlupa apa yang sedang berlaku disekeliling kita. Untuk ayah...kami tetap mendoakan...AL-FATIHAH.

Comments

© Opah De said…
Ni betul-betul sneak peek ni, Dhiya. Saja... atau tak sengaja?
Fauzan said…
ble nak kuar this novel ekk??
laila kamilia said…
hehe...slmt menjadi pbaca pertama kepada karya sendiri...sayang aku xleh bedah mss tu spt selalu..hahha g luck my dear....kirimkan semangat pada aku yang jauh....tahniah!
Lynn Dayana said…
Huhu... laila, aku yg dekat pun dia tak bagi tgk! Aku dh bebel kat dia! Padan muka dia dh kena marah dgn aku! haha... kita marah2, bedah2 sayangkan!....
Dhiya... cepatlah hntr! Kura2 pun dh tertidur kalau race mcm ni!
Oh ya... 4 april, 2 tahun arwah abah aku pulak. Semoga mereka dirahmatiNya
Hezzy Azra... said…
Salam Dhiya,
Wah...wah...tahniah! Berjaya jugak kau menghabiskannya! Aku jugak yg masih terkial2...uhuk uhuk...
dhiya zafira said…
Salam OD...

sengaja yang tidak disengajakan.hahhahahha
dhiya zafira said…
Fauzan...

Akak baru hantar je dik...tak tau bilalah nak kuar nya..takpe..nanti bila dah nak kuar akak akan bagitau ek...
dhiya zafira said…
Salam laila...


bedah mss sendiri pun aku jadi pening...kalau ko nak bedah boleh jugak...hehehehh..
Harap2 ko punya pun dalam masa terdekat ni
dhiya zafira said…
Lynn...


huhu...sampai ati marah aku...ala bukan tak mau bagi tapi yg ni memang tak berapa nak licin perjalanannya..kalau nak baca sekarang boleh lah....tapi ko bz kan..hehhehe
dhiya zafira said…
Salam Hezzy...

ya..terima kasih. akhirnya siap juga n selamat terma ditangan editor....ye yey..malam ni aku boleh berpoya2...heheheh
salam kak dhiya...wow,novel ke-3 plak???kali ni genre apeye???

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

Pre Order DIBUKA SEKARANG - HAQ II

mutiara kata sasterawan negara