Thursday, June 14, 2007

frust....

Salam....
Niat di hati sekurang-kurangnya mahu menulis n3 setiap hari atau paling tidak pun 2 hari sekali nampaknya terlalu payah untuk menjadi kenyataan. Bila ada masa, idea pula ketandusan. Bila idea melimpah-limbah, internet pula buat hal. Sejak seminggu ini, hujan lebat turun di bumi Taiping. Bukanlah sesuatu yang menghairankan kerana Taiping ni memang sentiasa hujan. Tapi bila hujan disertai dengan guruh n petir, aku awal2 lagi surrender. Takuuutttttt..
Semalam Lynn Dayana call aku cerita mengenai pelancaran Novel Nostalgia. Hmmm...aku memang tak dapat pergi walaupun Abang long sudah mesej aku awal2 lagi. Rasa kecewa dan jeles silih berganti. Aku teringin sangat nak bertentang mata dengan SN Shahnon Ahmad, Khadijah Hashim, Azizi Hj Abdullah..n the rest of the gang tapi tak kesampaian....apa boleh buat.
Kepada sesiapa yg sudi bertanyakan bila buku aku nak keluar....hihhii...aku tak boleh hendak memberi jwapan yang tepat tetapi mungkin awal bulan @ pertengahn bulan 7. Itupun kalau tak masalah yang timbul...ishhh...seperti kata Opah de...aku memang dok dup dap...dup dap....takuuuuuuutttt...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...