Saturday, April 21, 2007

Tayang kembali













Salam,

Aku agak seronok seminggu dua ni kerana Astro ada menayangkan kembali cerita kartun kesukaan aku. Masa tengok gazzet dia memang aku dah tak sabar-sabar nak tengok. Rindu betul pada watak kesukaan aku iaitu Optimus Prime. Aku ingat lagi masa tengok movie dia dulu, Prime mati, punyalah aku frust. Tapi tak kisahlah asal dapat tengok Prime bersama Autobotsnya melawan Megatron dengan Decepticonnya. Walaupun sekarang ni Transformers dah semakin moden, semakin canggih bentuknya tapi aku tetap suka siri yang 1st generation ni. Apa2 pun kepada yang meminati siri ini...selamat menonton.


Sini aku sertakan sekali info tentang Transformers & Optimus Prime...

2 comments:

Abang Long said...

abang long dan keluarga suka menonton PINGU. oopssss ... jangan ketawa ... kartun itu membawa unsur kekeluargaan dan banyak pengajaran.

dhiya zafira said...

hehehe...jangan kata abang long...kat umah ni hantu jugak....seronok tgk cara depa communicate antara satu sama lain...

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...