Wednesday, March 14, 2007

tagged lagi

Salam semua...

Hmmm..entah mengapa malam ni rajin pula aku mencatat sesuatu dalam blog. mungkin sebab dah lama tinggal menyebabkan aku hendak melepaskan gian. hehehhe. Aku kena tagged lagi..hmmm..kali ni novelis Umi Azrini pula yang tagged.
hihihihi...ok 6 perkara pelik tentang aku ialah...

1. Sebelum keluar rumah aku mesti mandi dahulu walaupun aku baru lepas mandi. Aku tak suka bersiap dalam keadaan panas dan berpeluh2, sebab itu mandi adalah cara yang paling mujarab.
2. Aku tak berapa suka shopping melainkan buku, majalah atau cd termasuk dalam senarai destinasi. Kalau pasal benda bertiga ni, bila-bila masa saja aku on aja.
3. Sebelum aku buka laptop atau hendak mula menulis, aku mesti mandi dulu.
4. Aku suka minum nescafe susu tapi tidak boleh sentuh nescafe o. aku boleh sakit kepala satu hari.
5. Kalau naik bas atau ketapi aku suka lelapkan mata walaupun tak ngantuk. kdg2 perjalanan baru bermula, kdg2 tak sempat keluar dari stesen aku dah pejam.antara sebab, aku tak suka berbual langsung dalam bas.
6. Aku tak boleh membaca, menaip sms, atau segalanya yang menyebabkan kepala aku banyak bergerak dalam kenderaan yg sedang bergerak. Sebab tu orang akan melihat aku memegang buku tapi tidak membaca. kecuali kenderaan itu berhenti dan aku akan menyambung pembacaan.
Itulah aku rasa yang agak pelik tentang aku. walaupun mungkin tidak berapa pelik, tapi itulah yang boleh aku fikir buat masa ini. so, kepada umi, harap puas hati ya...

1 comment:

~inilah saya~ said...

ho ho ho, kena tagged jugak.

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...