Thursday, August 02, 2012

TERTULIS BUAT KITA

Salam

Ini bukan cover sebenar TBK ya...saja saya suka memandangkan cover sebenar masih belum siap lagi..


ALHAMDULILLAH....segala debaran dan kebimbangan saya beberapa hari ini berakhir pagi tadi apabila editor memberitahu tajuk pilihan saya dikekalkan sebulat suara semasa meeting editor semalam. Selepas ini Jimmy's story akan dipanggil TERTULIS BUAT KITA @ TBK...lega..itupun editor bermain tarik tali dengan niat mahu mengusik saya. makinlah  saya bertambah gabra...adui..tak baik okeh kak..dera saya pagi2 ni..huwaaaa.....Bahagia saya menjadi-jadi apabila editor cakap mss saya ni memang 'BEST'...wah...kembang..ALHAMDULILLAH..mudah-mudahan pembaca juga nanti berasakan pendapatkan yang sama..Amiinn...

6 comments:

athirah said...

Tak sabar nak tunggu TBK keluar .weee~ Tahniah kak :)

dhiya zafira said...

Athirah..

akak pun tak sabar jugak

i.A said...

best nye....mesti beli....

Unknown said...

http://lelakiini89.blogspot.com/2012/08/review-novel-antologi-jiwa-kacau.html


review for antologi jiwa kacau..
sorry...

dhiya zafira said...

Ilham Adda...

InsyaALLAH..cerita bisa mengujakan hati semua..jangan lupa dapatkan bila berada di pasaran nanti ya

dhiya zafira said...

Lelaki ini...

terima kasih atas ulasan yang cukup manis...sudi2kan baca buku saya yang lain juga

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...