Monday, November 17, 2008

apa-apa saja

Salam...

Di saat aku menulis n3 ni aku berada di Hotel Heritage Ipoh kerana ada kursus berkenaan dengan laman web. hmmmm....sepatutnya Isnin merupakan hari aku bercuti tetapi dah kena datang sini so...walaupun dalam keadaan terpaksa, hamba terpaksa menurut perintah.
Sekarang ni tengah break untuk lunch...aku dah selesai makan n solat so sementara menunggu sambung balik apalagi, aku ambil kesempatanlah memandangkan laptop disediakan dan kebetulan dah ada depan mata.
Esok aku akan ke USM nak ambil adik aku yang sudah hampir menamatkan pengajiannya. semester depan dia tidak akan berada di kampus memandangkan dia akan menjalani latihan praktikal. kalau tiada aral, dia akan bergelar pendidik satu hari nanti. Insyaallah. mengenangkan adik aku ni aku makin sedar dengan masa yang begitu pantas berlalu. sedar tak sedar hampir 4 tahun berlalu semenjak aku dan keluarga menghantar dia ke usm sebagai pelajar baru. dan 4 tahun itu juga bermakna usia aku juga bertambah sebanyak itu. hhuuhhuhu....Nak pitam mengenangkan perkara ini.
Apalah yang aku bebelkan ni ya...sebenarnya aku mengantuk. malas n berasa bosan dengan kursus ni. apa yang best kat sini ialah makanan dia best. hahahahah...
Semasa bukak blog ni aku tersenyum membaca komen di shoutbox sebelah. Buat Fauzan...salam perkenalan dari akak. n terima kasih kerana menyukai RINDU BELUM BERHENTI. Fauzan benar-benar membuatkan akak tersenyum. :)

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...