Wednesday, September 02, 2009

RUD di carta


Salam...

Tadi semasa sedang ber sms dengan Rinn, aku diberitahu oleh Rin bahawa RUD sedang menduduki tangga ke 4 carta buku di MPH Alamanda..Rinn siap emelkan aku bukti bergambar lagi. Hehhe..tak terkata aku...Aku sendiri pon tak pernah menangkap gambar di kedai buku. Tapi bagi kes ini aku amat menghargai apa yang dilakukan oleh Rinn dan kawannya. Terima kasih banyak2 ya...
Walaupun no 4, aku cukup bersyukur kerana buku aku di pasaran pun baru lebih seminggu usianya. Itu dah cukup baik bagi aku...Ini membuatkan aku semakin bersemangat untuk menghasilkan lebih banyak lagi novel yang baik dan bermutu. Kepada semua pembaca RUD....terima kasih yang tidak terhingga untuk anda semua.

1 comment:

RinnTis said...

jgn kan kedai buku, kedai runcit, kedai kain, kedai bunga semua aku snap gambar. haha.. tahniah, tahniah. :)

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...