Thursday, July 16, 2009

The Final Break



Alahai Michael scofield. Selama 4 season aku menonton tanpa tertinggal hatta satu episod pun namun isnin lepas, apabila menyiarkan episod terakhirnya, buat pertama kalinya aku tidak dapat menonton gara2 seluruh kawan kamunting black out. Aku betul2 hangin. Malam tu dengan cuaca yang panas dan ditemani nyamuk yang mencari darah aku hanya pasrah menanti detik 10.30 malam berginjak ke 11.30. Selalunya kalau blackout masanya hanya seketika sahaja tapi kali ini seluruh kawasan perumahan aku bergelap lebih kurang 5 jam lamanya. Sudahlah waktu petang pun masalah yang sama terjadi. Aku betul2 ralat. Tak dapek den nak ucapkan gudbye secara properly dengan scofield pujaanku...huhuhuhu..isk..isk..isk..

3 comments:

Nowwa said...

Beli jeala DVD series tu..bley layan Scoalfield selalu..

dhiya zafira said...

nora...

aku jenis tgk citer malas nak mengulang..esp citer2 bersiri ni...tapi aku memang ada hajat nak tangkat 1 ni...tak pueh hati den tak dapek nengok....

dS said...

Salam. Apa kbr? Lamanya tak singgah sini... hehe! Alahai, terusik hati bila bc n3 ni... ditambah lagi dgn posing maut si WM tu... Ruginya! Gi le search kat youtube, bley tgok byk kali smpai puas hati... tp kan, DS rasa ending PB season 4 ni mcm x abis je... tension!

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...