Wednesday, April 15, 2009

grup Taiping Glamer









Salam...
Hari Ahad lepas aku dan team aku dari zon utara ke HQ Ipoh untuk perlawanan bola jaring antara zon. Setelah berlatih lebih sebulan dan telah beberapa kali perlawanan ditangguh, akhirnya aku dan team berjaya juga menunjukkan bakat bermain bola jaring. hahahaha...kelakar rasanya kerana aku tidak pernah minat dan tidak pernah bermain bola jaring selama ini. Minat aku lebih kepada bola tampar, namun disebabkan kekurangan pemain, aku sedia menawarkan diri dan dipaksa rela oleh kawan2 yang lain untuk turut sama bermain. kebanyakkan dari kami ni bukannya player. seperti aku, ada kawan juga yang tidak pernah bermain sebelum ini jadi bayangkan apa yang berlaku semasa dan selepas latihan? hmmmmm...
Ketika dalam perjalanan ke Ipoh, kami tidak mengharap apa2 sebab kami tahu kebanyakkan player dari pasukan lain sememangnya mewakili jabatan untuk kejohanan sukan staff. Aku dan member menjangkakan mungkin kami akan pulang awal hari itu.
Tapi siapa sangka kami yang menduga akan terpaksa pulang awal rupanya berjaya masuk ke separuh akhir. Antara 7 pasukan, kami ditempat yang ke 4. hmmm...walaupun sedikit kecewa kerana tidak berjaya mendapatkan tempat 3, tetapi apa yang aku dan rakan2 bangga ialah, kami tidak memberi laluan yang mudah untuk pasukan lain menang. Dibalik serba kekurangan, kami mampu menewaskan pasukan2 yang lebih hebat. Untuk kebanyakkan ahli yang tidak pernah bermain sebelum ini, aku rasa pencapaian kami boleh dibanggakan.

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...